Pnrbtr Selam kızlar. 15 eylül son adet tarihim. Döngüm 34 gün. 19 ekimde adet olmam gerekiyordu. 3 gün gecikince test yaptım silik bir çizgi çıktı. Soluğu hastanede aldım kan testi yaptırdım. Hcg değerim 127 çıktı. Doktor ultrasonla baktı fakat keseyi göremedi. Daha yeni diye olabilir, 2 gün sonra tekrar gel değerin en az 2 katı olması lazım dedi. 2 gün sonra tekrar gittim bu sefer hcg 408 di. Uştrasondan bakmadı bile keseyi göremeyiz dedi. Progestan ve folik asit başladı. 1 hafta sonra yine gel dedi. Perşembe günü farklı bir doktora gidicem. Bunun stresinden midir nedir adet olacakmışım gibi bel ve genital sancısı giriyor arada. Bu tür olay yaşayan var mı? 🤦🏻♀️
mucizem_0809 Pnrbtr var tatlım 😀 ben gebeliğimi 5. Haftasında öğrendim sürekli adet olucakmışım gibi kasık sancısı girip çıkıyordu hatta ha şimdi oldum olucam diye test yapmayıda geciktirmiştim
BurcuY Pnrbtr kuzum hamilesin ama bu değerle kese zAten gözükmez hcg 1500 de gitmiştim ben doktora kesemiz gözükür değerin iyi demişti ☺️ Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin hayırlı olsun ❤️
Daisyy Benim de adet sancısı gibi sancılarım oldu merak etme normal.kese daha görünmez biraz daha bekle. İnşallah her şey yolunda gider canım
CansuCaTurkmen Beta hcg değeri 1000 üzerinde olursa görünür canım kesen birde bebek şuan yerleşme tutunma aşamasında o yüzden belli bir süre iğne batmaları gibi ağrılar yaşayabilirsin. Kendini çok yormamaya ilk 3 ay dikkat etmeye çalış canım, hayırlı olsun ☺️
Hazal44 Benim de aynı sanki adet olucakmışım gibi ağrılarrım vardı 1 hafta bekledim adet günümün geçmeside 5 gün olunca test yaptım iki çizgi net çıktı sonra kan testti yaptım 5 haftalıktı kese gözüküyordu 😊 şuan 10+4 dört olmuşum
Birtanesi84 Pnrbtr sata göre 7 haftalık hamileyim ama bhcg değerim Çarşamba günü 614.5 çıktı geç döllenme olabilir ben şimdi anlamadım yani belirtilerimi bebeğin gelişimini yeri haftalık gibi mi yoksa başka mı hesaplıysam
Pnrbtr Birtanesi84 evet çok ilginç gerçekten. Duyduğuma göre ilerleyen Amanlarda eşitleniyomuş bu fark.
bhdrrabia Pnrbtr canım ben 2 hafta adet olacağım diye bekledim öyle ağrım vardı sonra bi öğrendim ki hamileyim