Kızlar bütün özeller böyle mi yaaa 32. Haftadayım Eskişehir ümit hastanesine gittim. Dilek Ulusoy’a ama ilgi alaka yoktu. Hızlı hızlı bir muayene yapıldı ve 10.15 te randevum vardı 40 dk geç aldılar, üstüne bir de bizde böyle işinize gelirse diyor sekreter. 495 tl muayene ücreti verdim ama devlet hastanesi bile daha ilgili olurdu herhalde. Güya tavsiye üzerine gittim ama maalesef paramla rezillik yaşadım.