Rumeysatuana
Henüz doğurmadım ama Ben 2.800 doğmuşum, annemin sütü gelmemiş hiç emmemişim. şu an 170 boyunda, 60 kiloyum. Sağlıklı bir bebeklik geçirmişim💕 erkek kardeşim de 3kg doğmuş o da 188, gayet sportif sağlıklı. Yani minik doğsa da sonradan toparlanıyor. Hiç merak etmeyin.