nurellaa212 Kızlar dün ebem göğüs ucu kremi almamı da söyledi gümüş kapak almıştım ama krem de olmalı dedi. Hangi kremi önerirsiniz, maşallah hepsinde fiyatlar arşa çıkmış durumda bari alacağım beğenilen hangisi onu alayım dedim 😀
HilalEyce nurellaa212 lansinoh en küçüğünden alabilirsiniz Ben 40 ml aldım sadece 20 gün kullandım yarısından fazlası duruyor.
nurellaa212 Edolili Semilk05 HilalEyce Anladım kızlar çoook teşekkür ederim onu bi araştırayım o zaman, küçüğünü alırım dediğiniz gibii 😍
1000watt Doğumdan önce kullanmaya başlamak lazım mı acaba ya da kullansak işe yarar mı yara olmaması için?
Hilaynur 1000watt bende dogumdan önce başladım yani bşkaç gündür sürüyorm cuma günü dogumum inşallah ben baby me gögüs kremini aldım yapısı çok güzel ben begendim lansinoh hem pahalı hemde yorumları beni tatmin etmedi o parayo veril memnun kalmazsam diyede düşündüm birde ayva çekirdegi hazırlıcam
haticey4 1000watt evet canım doğumdan önce kullanmak lazımmış ben ilk hamileliğimde bilmiyordum göğüslerim hep yara olmuştu şimdi erkenden başlayacağım
nurellaa212 1000watt evet canım kullanmak gerekmiş ebe öyle dedi bana geö kalmışsın dedi çünkü 39 haftaya girdim. Hemen alıp başlayacağım bu gün zaten yara olanların ki hep ilk emzirmelerde oluyor yeterince nemli olmadığı için dedi önceden zemin hazırlanmalıymış. Göğüs ucun yoksa masaj yap göğüs ucu çıkarma aparatı falan al dedi bide
1000watt haticey4 evet ben de mahvolmuştum ayaklarımı yere vura vura emzirmiştim, şimdi 36. Haftadayım başladım sürmeye inşallah işe yarar
nurellaa212 1000watt inşallah canım, gümüş kapak da al istersen onu da çok övüyorlar ben hem krem hemde onu kullanmayı düşünüyorum inşallah
Meloo14- nurellaa212 kaçıncı haftada kullanmak lazım bu göğüs ucu kremini, 26 haftaligiz daha erken mi kullanmaya başlasam
1000watt nurellaa212 evet gümüş kapak da aldım ama kullanmaya başlamadım günde 1-2 saat takın çıkarın diyenler var şimdilik sadece duştan sonra lansinoh sürüyorum
nurellaa212 1000watt ben kullanıyorum valla her gün takıyorum ama onun tek başına etkisi olmazmış önceden kullanmak bile saçma dedi ebe.
Meloo14- 1000watt ya gogus kenarim da catlak olustu yag felan suruyorum ama ben simdi uyarmis mi oluyorum
nurellaa212 Meloo14- ellerinle çok oynamazsan uyarmış olmazsın bence canım, kremi sür bi parça streç film koy üzerine iyice nemlensin onu önerdi kuzenim bana öyle yapacağım