Daisyy Arkadaşlar bugün kayınvalidem sende astım var normal doğum yapacağını düşünmüyorum sezaryen olur dedi. Doğru mu bu?
Kayram Daisyy bende de astim var canım normal doğum biraz zor olabiliyormuş. Bunu bende duydum.Nefesimizi sonuçta iyi kullanmamız gerekiyor. Bu konuda tecrübeli annelerimiz yazarsa çok mutlu olurum. Bende bu konuda tedirginim.
Elfglh Daisyy canm bende astım hastasiyim sürekli kriz falan gelmiyor hasta olduğumda veya çok ağladığımda nefes alamiyorum sadece düzenli ilaçta kullanmıyorum eskisi gibi doktorum normal doğurabilirsin hiçbişey olmaz diyor hadi bakalım bekliyoruz
Daisyy Kayram evet valla lütfen fikir verin bize tecrübelerini paylaşın. Benim astımım çok ileri değil sadece ilaç kullanmadığımda nezle gibi oluyorum başka bir sıkıntım yok. Öksürük krizi falan yılda 1 2 kere gelir 2 dakikada biter.
arbustoo önemli olan nefesi kontrol edebilmen kendine güveniyorsan engel değilmiş bendede panik atak var aynı şey geçerli
Daisyy Elfglh inşallah ya ben de daha sormadım her gittiğimde bebeği göreceğim diye heyecandan her şeyi unutuyorum 😁