Merhabalar herkese. Ben 3 senedir çocuk sahibi olmak istiyorum ama bir türlü nasip olmuyor. En son Ali acara gittim. Rahim filmi çekindim temiz çıktı. Aşılama veya tüp bebek önerdi. Ben öncelikle devletin imkanından faydalanmak istiyorum. Var mı bilgisi olan? Süreç nasıl? Bir ön başvuru rapor falan isteniyor mu? Ispartadan gideceğim çünkü. Yardımcı olan olursa sevinirim 🌸