Kubratagram00 benimde düşük sınırındaydı hipoglisemiye yatkın demişti diyetisyen. Bal şekerli şeyler yiyipde yükseltmeye çalışmak iyi değilmiş. Yüksek kadar düşük şekerde sıkıntıymış . Diyet verdi yani . Bebekte bende aşırı kilo aldık. Diyete 2-3 ay pek uymadım