Mineserra 29 haftalığım şekerime baktırmadım ama doktorum tahıllı şekerli yiyecekleri kesmem gerektiğini söyledi
HKiLiCeR Elizzzs Mineserra Bugün bizim de amniyon sıvısı yüksek çıktı şeker yüklemesi yaptırmamıstım bugün açlık tokluk kan verdim şeker de normal çıktı. Acaba neler Yemem gerekiyor tecrübeniz varsa paylasır mısınız
Elizzzs HKiLiCeR yediklerimizden kaynaklıda oluyor ama ne yiyip ne yemiyecegimizi bilmiyorum , ben meyve çok tüketmiştim öğrendikten sonra bıraktım düzeldi suyu neyden kaynaklı olduğu belirsiz dedi doktorum
HKiLiCeR Elizzzs aslında aşırı denecek kadar tatlı yemiyordum ama olunca da yiyordum. İlk işim tatlıyı bırakmak olacak teşekkürler.