ben çalıştığım için korunuyodum Ocak 1 korunmayı bıraktım işten ayrıldım dün kan verdim 3257 sonuç aldım bu gün zaten randevum haftaya çarşamba eğer acil bişey olursa özele gidicem alttan muayene olmak istemiyorum zaten bu evrede gitsem küçük görmüyoruz diyip alttan bakıcaklar