Kesildigine kadar hissetmek mi ? Bence çok ütopik olmuş. Devlette yapmadım ama kesildiğini kimsenin hissettiğini düşünmüyorum. Benim kuzenim 2 sezeryan geçirdi devlette . Hiç böyle bir şey duymadık. Tabiki darbeleri hissediyorsunuz yani dis çekilirken nasil darbeleri v.s hissediyorsunuz onun gibi düşünün. Ben özelde yaptım bende hissettim darbeleri o an onu can yanması gibi algılıyor insan doktora ilkinde hissediyorum demiştim o da şuan bu yaptığımı hissetsen bu şekilde duramazsın demişti. Hiç kafanızı böyle şeylerle doldurmayın . Devlet kötü v.s diyor herkeste kasap mi canım bu adamlar diri diri adam kesecekler .