6 haftalikken gebe oldugumu öğrendim alttan muanede yapıldı ama kese var bebek gözükmüyor 7 gun sonra tekrar gel dediler ama ben korktuğum için hemen gidemedim. Aradan 10 gün geçtikten sonra gittim ve bebeğimin kalp atışlarını bile görmüştüm ekrandan endişelenme seninde öyledir küçük olduğu için gozukmuyordur