FundaMuminCoskun Hayatımın en mucizevi günü bgun olabılır sanırım.. ❤️ 25 ekim sabahı kontrolum vardı catı muaynesini o gun oldum 40+0 dım sabahında da nişanım gelmiştı o gun kanamam oldu butun gun az az sekılde devam ettı doktor artrsa haberım olsun demıstı gunduz 1 de belımde agrılar bsladı dk tutmaya bsladım 5 dk bı 40 sanıye gelıyodu ve gecıyodu aksam 8 e kadar o sekılde devam ettı ve hstaneye gtmeye karar verdık geldgımde 3 bucuk cm acıklıgım vardı yatısım ypıldı gece 1 bucga kadar 3 dk bir falan gelmeye bsladı ve acıklıgım 6 cn olmustu 1 bucukdan snrasıngercekten artık dayanılmaz sancılar gelmeye bsladı ama dayanmam gerekıyodu cnku sonu guzel olacaktı ve dayandım 3 e kadar acıklıgım 9 10 cm olmustu ve ınanılmaz bır ıkınma hıssı gelıyodu snra dogum haneye aldılar hemen 3 u ceyrek gece doktorum geldı ve saat 03:26 da mink sarı kafalı oglum dogdu masada cok ugrasmadım bagrmadım ve sadece ıkındım ve 3 uncu ıkınmada oglum karnımın ıcınden cıkıp ustune koyulmustu cok muhtesem bı duyguydu eşimde bnmle doguma grmiştı ve bnce ıkımızın yasayabılcegı en zor ve guzel an o an olabılır ❤️ Suan hala hstanedeyız oglumun kanı cok katymıs dolasım ypmıyomus emme refleksıde yoktu 1 gece yogun bakımda kldı Allaha sukur bu sabah camdan gormeye dıye geldık kucagımıza alıp odaya cıktık emmeye baslamıs ama kontrol altında hstanede drcaz yıne biraz 😍 sutum suan yok nasıl gelir bana yardımcı olursanız sevınırm ❤️ Uzun yazdım hakkınızı helal edın kızlar ❤️
Ceylanim FundaMuminCoskun gozujuz aydın maslalahhh sizeee bol bol su ic canim bide humana falan bitki caylari var al başla bi an once hayirli salih evlat olsun isnlalh
EMFE En iyisi dayanabildigin sıcaklıkta göğüslerine mesaj yapıp düş almak diye duymuştum.bi arkadaşımda ise yaramıştı oda bana söyledi yap mutlaka diye