Bussssra Annelerrr, iskenderun palmiye hastanesinde sezaryen doğum yapan var mı?Var ise ilgi alaka nasıldı anlatır mısınız.Hemsireler ebeler vs,
Selisce Bussssra bende bekleyim ben son ayımda geleceğim orada doğum düşünüyorum oda süslemesi felan yapıyor mu acaba hastane
Hilalr Bussssra herkes Süleyman aslanı öneriyor önümüzdeki ay inşallah doğum ayım ona gitmeyi düşünüyoruz daha önce hiç gitmedim çünkü batman da yaşıyoruz eşimin işi nedeniyle ama hatayliyiz İskenderun’da büyüdüm memleketimde doğurmak istiyorum. öneri üzerine doğumu ona yaptıracağım bakalım hayırlısıyla
gulapiik Bussssra ilk cocugumu palmiye de akın karaca da doğurdum sezeryan ilgi alaka muhteşemdi. Şimdi tekrar hamileyim tekrar akın beye gidiyorum
Tuba-tk Peki odalar nasıl? Ben de palmiyede yapacağım havlu kağıt havlu vs koymayı düşünmüyorum yanıma. Yakınlarda doğum yapan varsa bilgilendirebilir mi?