Nurfatma1 Ben son adet tarihine göre 8+5 haftalık, ultrasona göre 7+4 günlük ikizlere hamileyim ama dünden beri göğüs hassasiyetimde azalma var böyle bişe yaşadınız mı ?
27ozlem Nurfatma1 evet canım çok normal hamilelerin çoğu yaşıyor ben de yaşadım sonraları tekrar başlıyor hassasiyet ve dolgunluk
Nurfatma1 27ozlem peki bu kadar erken haftalarda mı yaşadınız ? Çok korkuyorum onlara bişe mi oldu diye ilk hamileliğim pek bişe bilmiyorum
27ozlem Nurfatma1 Allah’ın izniyle bir şey olmamıştır ilk zamanlar böyle olabiliyor ben de korkmuştum tanıdıklarım da normal demişti zaten sonradan tekrar arttı sen içini ferah tut stres yapma ki bebeklerin etkilenmesin 😊🌸
Nurfatma1 Dygky22 inşallah canım cuma günü herşey yolundaydı kalp atışları vardı birden bişe olmamıştır heralde
Tubaserce Benim de 7 haftalık birden gitti hassasiyetim bende bir şey oldu diye korkuyorum yaşayan var dimi
Tubaserce busratekcn oh içim rahatladı biraz olsun canım sağol, daha kalp atışını duymadım, ilk bebeğim de kalbi durmuştu o yüzden çok korkuyorum aynı olur diye