Beyza9 Kızlar merhaba , ilk doğumum karambole gitti sezeryan olmak zorunda kaldım. İkinci gebeliğim ve normal doğum yapmak çok istiyorum , bu şekilde doğum yapanlar var mı ? Tavsiye eder misiniz ?