Kaldı 1.5 ay inşallah 🤭🤭 herşeyi hazır yalnızca hastane çantasını hazırlayacağım bu hafta. Onun dışında sık sık tuvalete kalkmaktan uyuyamıyorum, nefes darlığı çok çekiyorum. Bir de sormak istediğim bişey var. Çok erken haftalardan beri kalça kuyruk sokumu ağrısı yaşıyorum. Yalnız şu son 1haftadır sol bacağıma hiç basamıyorum, dik oturamıyorum, dik yürüyemiyorum, bildiğiniz ayağımı sürüyerek götürüyorum her yere. Magnezyum da kullanıyorum ama gittikçe daha da kötü. Şuan uzanıyorum mesela hala daha sol bacağım ve oynak kemiğim kuyruk sokumum sanki bıçak saplanıyor gibi ağrısı var. Beni mahvediyoor bu ağrı 😭😭