Lutfiye20 bizim normalde 31 Mart fakat sezaryen olacağım büyük ihtimalle 17 Martta olacak çok heyecanlanıyorum günler geçmiyor sanki, bir yandan da geçmesin istiyorum çünkü evde bir sürü iş beni bekliyor kalkıp başlayamadım bir türlü, işlerim bitse de rahat rahat doğumu beklesem diyorum😅🌸