mother2 Seadet__oo2 benim ki 6+1 de duyuldu duyulur insallah duyulmassa 8 haftaya kadar yolu var korkma
mihribanuzun Seadet__oo2 ben 6 haftalikken gittigimde doktor bana bu kadar erken kalp atışı dinlemenin bebege zarar verebilecegini söylediği için 9 haftalıkken dinledik. O da çok kısa bi süre.
momyy__ mihribanuzun kusura bakmayın o nasıl doktor muş ultrason un bebeğe ne gibi bir zararı olabilir ben oğlumda hamileyken iki haftada bir gidiyodum ultrasona
Papatyaaa__ momyy__ benimkide zarar demedi de ama daha yeni oluştuğu için zayıf oluyo ya kalp atışı ultrason için erken dedi 9haftada gel dedi gittim duydum
mihribanuzun momyy__ doktor olmayan insanlar doktorlardan daha bi doktor 😄 neyse canım hayırlı olsun. Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah.