Mervoll Merabankizlar.bugun igneden sonra ki 13.gunum ama kocaman bı negatif hiç hayalet çizgi falan da yok cumaya kadar test yapmayı düşünüyorum bu şekilde olup dönen oldu mu
Mgrlkkk Ben gebelik için bu testi almıştım negatif çıkmıştı aynı gün kaset test denedim aşırı belirsiz bi çizgi çıktı akşamına kan verdim beta 32 ile hamile olduğumu öğrendim. Bu testlere asla güvenmiyorum
Melike3435 Minikomamy bundan önceki günlerde de test yaptın mı hiç canım ? Yoksa bugün 14. Gününde mi yaptın ilk defa ?