hlnnnn 13 haftalık hamileyim kasık ağrısı şikayetiyle acile gittim dün gece, idrar tahlili istendi. Sonuçta kum döktüğüm anlaşıldı, çok endişeleniyorum bu durumu yaşayan var mı? Gebelikten dolayı ilaç da verilmedi
Ebrugkhn hlnnnn çok geçmiş olsun. Gebelikte bir sıkıntısı var mı bilmiyorum. Ama 14 aylık oğlum da kum dökmüştü ilaç vermediler. Limon ve su ile atlattık. Bol bol su içmenizi mümkünse limon yemenizi tavsiye ederim