FatmaAselinAnnesi_60 Kızlar 25 haftaya girdim gireli 2 gündür çok az ve düzensiz hissediyorum normal mi ☹️
2022bebeki FatmaAselinAnnesi_60 O haftalarda düzensiz hareketler çok normal.30 dan sonrası esas hareket konusunda dikkat edilmesi gereken haftalar. Genelde uyur sizin donemlerinizde bebikler
AyFa1608 FatmaAselinAnnesi_60 25+5im 24 den beri düzensiz bazen tekemsş acıtıyor bazen hiç yok. Normalde usg de falan çok hareketliydi son gittiğimde zor uyandırdık bu haftalarda günde 18-19 saat uyuyorlarmış. Korkma doktora dediğimde şimdi takip yapmıycaz 30 dan sonra bakıcaz takibe dedi 🥲
Meribiri1 FatmaAselinAnnesi_60 benimde bazı günler öyle oluyor doktoruma sordum 30 Haftaya kadar hareketlerini her gün şiddetli hissetmeyebilirsin demişti
Meys 25haftalik hamileyim.hic belli olmuyor hareketleri ve saatleri bazen gece çok hareketli oluyorlar bazen tam.tersi gündüz hareketliler mutlaka gün içersinde az çok hareketleri oluyor
Fatmasevimyaras 25 haftalık oldum bizim oglus hiç durmuyor yerinde gece gündüz yemek yerken falan tekmeliyor ikinciye hamileyim
2022bebeki Fatmasevimyaras öncelikle maşallah da bebeginize Yani bunu söylemenizdeki amaç ne soruyu soran arkadaşın kendini kötü hissetmesi için mi?
Fatmasevimyaras 2022bebeki hayır tabiki neden öyle bı şey yapayım ki aynı duyguyu ben de hissettim baslarda. Kokrktum hatta acaba bı şey mi oldu diye ama öyle değil kötü hissetmemesi için söyledim ama yanlış anlasildigim için özür dilerim
2022bebeki Fatmasevimyaras Orda aynı duygulari hissettiğinizi yazmadığınız için şu an çok hareketli nispet yapıyor gibi anlaşılmışsiniz. 🤗Estağfurullah hepimiz geçtik ayni yollardan mühim olan destek olabilmek. Sağlıcakla büyütün bebeginizi
FatmaAselinAnnesi_60 Fatmasevimyaras evet ben size hareketlerini hissediyormusunuz diye sormamiştım sadece normal mi diye sordum sizde yanlış anladınız önemli değil ☺️ Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin
FatmaAselinAnnesi_60 AyFa1608 evet aynen 23 haftalıkken de böyle olmuştu düzeldi sonra 25+2 im bnde düzensiz şuan sağlıklı olsunlar Rabbim korktuğumuz yere uğratmasın
AyFa1608 FatmaAselinAnnesi_60 amin amin inşallah canım. Geçer bakalım biraz daha sabredelim sonra tekmelerden uyuyamayız inşallah 😅
Fatmasevimyaras FatmaAselinAnnesi_60 canım normal. Doktorun sana eğer herşey yolunda gidiyorsa bebeğin sagligi yerinde diyorsa aklına kötü kötü şeyler getirme hep iyi düşün iyi olsun
1baharrr FatmaAselinAnnesi_60 canim kizim 26 haftalik oldu dun doktora sordum ayni hissetmiyordum.bazen senin gibi doktor dedi sen nasil 24 saat hareket etmezsen oda etmiyor dedi oda uyuyor sakin kaliyor dedu
Miniklerim22 FatmaAselinAnnesi_60 25 haftalıgım bnde saatlerce hisetmedigim bile oluyor 2 gebeligim birde endişelenmeyin muaynenizde doktorunuzada sorun içiniz daha cok rahat eder