Mucizeviannesi Ben de 25 haftalık oldum, henüz aşı yapılmadı. Bana da aynısı söylendi, gelince biz sizi arayacağız dediler ama henüz aramadılar. Doktorum şu an yaptırma bekle dedi, olmadan önce de muhakkak bana danış diye belirtti. Süresinde sıkıntı olmazmış, geç mi kaldık diye düşünüyorsanız söyleyeyim dedim.