Momyyyrabiss Göğüs pompası mecburi ,depend tercih meselesi .şahsen benim olmazsa olmazım ilk doğumda kullandım şimdide aldım kullanacağım inşallah . Göğüs pompası olayı en ucuzdan en pahalıya kadar fiyatları var . Tekli bebedorun ürünleri var eltim almıştı şimdi olmuştur 50-100 tl en fazla 150 dir . Süt gelmeyebilir gelmesini desteklemek için , yada fazla süt gelir apse vs sorunu oluyor ağrı sancı yanma sağmak için . Fazla sütü saklamak için vs .
Çalışan yada prematüre annesi değilsen elektrikli çokta gerekli değil tercih meselesine giriyor . Bende manuel var avent çok memnun kaldım şimdi oğlumda da inşallah onu kullanacağım . Gorumcemde elektrikli vardı tercihe bağlı belki benim hasssaslıgım görümcem severek kullanmış mesela ama ben kullanamadım masaj yaparak sütü çekiyor felan ama canımı çok yaktı hiç rahat edemedim mesela . Manuel seve seve kullandım .