sel2406 33 haftadayım doktorumu değiştirdim doktor bu çocuk 30-31 hafta gibi aynı hiç gelişmemiş dedi beslenmene dikkat etmedin mi dedi hiç aç kalmadım bugüne kadar bir sıkıntı olmadı da neden şimdi gelişim geriliği görüldü anlamıyorum sizce sebebi ne olabilir kızlar yaşayan var mı 9 Ocak da gittiğim de 1700 kiloydu şuan 1765 kilo olmuş
OzgeSrc sel2406 bizde de ayni sknti var 37 olduk ama 34 35 ten beri soyleniyor. 3 4 gun hastanede yattim yeni ciktim. Orda doktorlarn surrkli dedigi bunun beslenmeyle alakasi yok sen yedikce kiloyu sadece kendine alirsin dediler bol bol sinlenip stres yapmayacaksin dediler. Ama ben beslenmeye dikkat ediyorum yinede🤷♀️ kasar peyniri sut kefir kuruyemiş tuketiyorm
Ayse1608 sel2406 26 haftalıkken başladı kızımın gelişim geriliği bazen 3 haftaya kadar çıktı. bir hafta 400 gr aldığı oldu doktorum şaşırmıştı kaşar,muz,yulaf,tahin pekmez tükettim.Tavsiye ederim 🌼36.haftada 2750 doğdu minicikti ama sağlıklıydı çok şükür 🙏🏻
OzgeSrc sel2406 ah bi bilsem 🥲 smdiye kadar haftasiyla uyumlu diyorlardi smdi boyle diyorlar. Yeterki saglikli olsunlarda zayif olsunlar diyorum artik. Cokta usg olcumlerine takilmamak lazim herbiri ayri bisey soyluyor
sel2406 OzgeSrc aynı benim de öyleydi canım şimdiye kadar herşey yolundaydı anlamadım gitti 😒 erken doğum olmaz inşallah