Nzlsgt_1 özel takipliyim. Benimde doktorum 36dan sonra nstye sokacağını söyledi. Hatta bana çok geç gibi gelmişti ama adam gayet rahattı bu konuda.
Ama arada devlete de gidiyorum. Takipli gözükmek için. Dün, yani 33+3de nstye soktular orada. Şükür bir şey çıkmadı.