Bizim kız biraz iri doğacak gibi, o yüzden fazla yenidoğan kıyafeti almaktan korkuyorum. Birden büyür uzun süre giydiremezsin çok ufak kıyafetleri diyorlar. O yüzden şimdilik 7 tane takım 2 tane tulum 15 civarı da atlet aldım. Hepsi 0-3 aylık. Sizce yeter mi? İlk günlerden giydirecek bişey bulamayıp koştur koştur alışverişe gitmek de istemiyorum ama fazla alıp israfa girmek de istemiyorum. Şöyle 3-4 ay giyeceğini bilsem bol bol alırım da işte ne bileyim.