2cocukbiranne0 kızlar son adet tarihime göre 33+4 ultrasona göre 35+4 hamileyim. tuvalete gittiğimde pembemsi kırmızımsı sümük kıvamında bir akıntı geldi peceteye ama az geldi diyemem. yarın doktor randevum var ama bu nedir bilen var mı ya da başına gelen 😥😥😥
Hallerimvarbenim 2cocukbiranne0 Tarifine göre nişan canım ama nişandan hemen sonra bebek gelecek diye birşey yok haftanda erken daha yarın doktorun yönlendirir seni
2cocukbiranne0 Dmttthemum evet gittim 1 cm açılma varmış bugün de kahverengi akıntı geldi. sancım yok şuanlik ama