busranur_19 epiduralsiz olursa daha iyi bence. Çünkü epidural uyuşturduğu için daha doğrusu ağrıyı kestiği için insan hissedemiyormuş. İkınmayı falan. Yani ya çok fazla ıkınıyor yırtık oluyor ya yeterince ıkınamıyor doğum uzuyor ve zorlaşıyor. Doktorumla konuştuğumda epiduralde kesi ve dikiş çok oluyor epiduralsize göre demişti