Kizlaaar ben 2 ocakta doğurdum bugün bebeğimle birlikte tam 3. Haftamız 😇 Ben doğumdan önce çok fazla korktugum için hep araştırmıştım güzel hikayeleri okudukça rahatladım o yüzden böyle yüreği ağzında olan güzel annelerimize hikayemi paylaşıp yüreğine su serpmek istedim.
Benim planlı bir doğumdu. O gün hastaneye sabah yatisim yapıldı erken saatte. Sonrasında ameliyat için kan vs alındı saat 10 buçukta ameliyata girdim. Spinal için belime iğne yapıldı hiç ama hiç hissetmedim bile iğnenin girdiğini, sonrasında bacaklarımda önce bi sıcaklıktan sonra bacaklarım uyuştu. Tam 6 dk sonra bebeğimin sesini duydum doktorum oğlumu gösterdi yanıma getirdi o anı asla unutamam hayatım boyunca. Bebeğim çıktıktan sonra beni dikmeye başladılar toplam ameliyat bebeğin çıkışı anestezi dikim 45 dk sürüyor. Ameliyattan 4 saat sonra yürüttüler, eğer ilk seferinde ayağa kalkarsaniz çok rahatlık yaşarsınız, gaz çıkarmanızı bekliyorlar sonrasında ben çıkaramadıgim için 2 gün kaldım hastanede yani doğumun en zor yanı benim için buydu. Çok dayanilamayacak müthiş ağrılar yaşanmıyor tabiki kişiyle, acı esigiyle alakalı biraz. Ben acı eşiği çok düşük bir insan olmama rağmen rabbim gücünü veriyor. Zaten kucağıma aldığım an bütün herşey sona erdi. Benim hikayem böyle. Aklınıza takılan sorular varsa cevaplamak isterim. Rabbim herkesin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.