Buse-ozdmr Hezer sanmıyorum erken değil ben sezeryan dusunuyorum 38 de alacak zaten 36 dada sanmıyorum kuvezde yatacagını bır yakın akrabam 36 da dogum yaptı acil suyu geldıgı için bebek kuvezde yatmadı ertesı gun cıktılar hastaneden ☺️
Hilal_-aggul Kubrabyrmm Allhım şifa versin inşallah dediğin gibi değilim Cnm âdet sancısı gibi oluyor geceleri arada vuruyor geçiyor onun dışında bir sıkıntı yok çok şükür 🤲
Soztekin1 Hilal_-aggul aynı gündeyiz sizinle benim de 2 haftadır geceleri öyle özellikle idrara çıktıktan sonra da oluyor. Sanki adet olsam kanasam rahatlayacak gibi bi ağrı, doktora sorduğumda normal vücut yapıyor dedi. Dün gündüz de oldu. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
Babykalamar Hilal_-aggul 34+5 im boyle bianda karnima regl sancisi giriyor 2-3 dk geciyor hani hamile olmasam aa bugun regl olcam herhalde derim. Banada oluyor arada ama duzensiz. Yeni yeni olmaya basladi uzaniyorum geciyor
Burcu_asf Hilal_-aggul bende de kasılma olduğunda makatımda bi baskı hissediyorum sanki ama sürekli olmuyor arada bi oluyor 🤷🏻♀️
Asliiiizkym Bende de gece hafif hafif regl sancısı gibi bi durum oldu uzun sürmedi , bebiş çok sertleşip toplanıyor 36+5 şuan perşembe kontrolüm var bakalım
Ruken_olgn Merveclnk bende de çok fazla kasılma oluyor sürekli bir yerde durup kendini taş gibi yapıyor