MutluVeTazeAnne
Herkese iyi akşamlar eltim Kayseri şehir Hastanesi'nde doğum yaptı önlük tarzı bir şeylerin giydirilmedigini söyledi hiç kimsede yoktu dedi kendiside etekle girmiş dogumhaneye üstü olduğu gibi Durmuş eteğini sıyırmis o şekilde doğum gerçekleşmis Allah kısmet ederse bende şehir hastanesine gideceğim yakın zamanda kendisi akrabası doğuran var mı kıyafetlerle mi giriliyor dogumhaneye doğum kıyafetlerle mi gerçekleşiyor merak ediyorum