Mkdemir53 Merhabalar benim merak ettiğim bir konu var bebeğin yüzünü görebilmek için illa renkli ultrasona mı girmek gerekiyor normal doktoruma gittiğimde kendi kullandığı ultrasonda renksiz bile olsa bebeğin yüzünü görmem mümkün mü
Meloo35 Mkdemir53 doktorların renkli gösterebilme şansı var diye biliyorum belli bir haftadan sonra sanırım gösteriyorlarmış ben 15+5 oldum bana hiç göstermedi renkli bu kontrolümde sorucam hatta
Summerwine Mkdemir53 benim doktorum kendi makinesinden gösteriyor hem siyah beyaz hem renkli.O şekilde resmini de veriyor
Karman34 Mkdemir53 biz 18.haftada görmüştük eğer 3 boyutlu ultrasonu var ise doktorunuzun gösterir yoksa malesef renkli veya renksiz görmeniz imkansız çünkü başlık farklı
Mkdemir53 Karman34 teşekkür ederim bende 18.haftayı bitrmek üzereyim doktoruma sorucam umarım cihazı uyumludur
tbakyavtr Mkdemir53 belli Bi haftadan sonra büyük ihtimal detaylıda sonra gösteriyorlar her kontrolde
YagmurAnnesi Mkdemir53 ben devlete gidiyorum 30 ve 32 haftamda gittim. Karnım toktu gittiğimde bebeğimde hareketliydi ikisinde de yüzünü net gördüm 😍🙏🏻
YagmurAnnesi Mkdemir53 Ama sanki ultrason resmi bekledikçe netliğini yitirdi gibi. İlk günlerde yüzü çok daha netti ☺️
Mkdemir53 YagmurAnnesi ama yüzü bariz belli maşallah güzel bir hatıra olmuş bende yüzünü görmek istiyorum ama bunun için ek olarak renkli ultrasona girmekde saçma geliyo açıkcası 😣