Zel2_ Kubratlas maalesef o bende de var magnezyum kullanmama rağmen pek geçmedi artık ağrilarla yaşamayı öğrendim 😂
Cansudinc Kubratlas Bende 28. Haftadayım geçen hafta doktora aynı sorunu söyledim bebişin kafası aşağıda ondandır dedi belki sizinde öyledir
Karman34 Kubratlas evdede olsan belki yoruluyorsundur gün içinde bi takip et istersen devamlı bi kaç gün yat oturmada belki birşeyin kalmaz birde doktorum 28den itibaren ağrıların sıklaşacak şiddetli olmadığı taktirde korkma demişti
myangelson Kubratlas bebek buyudugu için olabilir enfeksiyon olabilir yalancı sancı olabilir yorulduysan ondan olabilir herşey olabilir canım 😅