anne_gunlugu Ben şuan 5+1 haftalık hamileyim daha kese falan gormeye gitmedik haftaya cagırdı doktor. Kasıklarımda agrı oluyordu genelde bugun hiç agrı sızı yok normal mi? Allahtan bulantım falan da yok normal midir sizce?
Sevgi56 anne_gunlugu benim altıncı haftadan sonra başladı belirtiler, çok yenisin normal canım. Ayrıca bulantı yada diğer belirtiler olmayadabilir herkeste
Belacivciv anne_gunlugu Daha erken aslında belirti için. Benim bulantılar vs 8. haftada başlamıştı. Hem belirtisiz geçerse daha rahat olur😅 Korkmayın hemen kanama yoksa bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum
Smootie anne_gunlugu normaldir korkma ben 22+4 teyim kasık agrısı vs hicbişey olmadı yeni yeni oluyor bulantılarımda keseyi gördükten hemen sonra basladı
anne_gunlugu Smootie ay en korktugum seylerden biri bulamtı olabilir resmen insanı hayattan sogutuyor 😔
Smootie anne_gunlugu ben 4,5 ay klozetle yaşadım ne yesem kustum saatler gecmiyordu ssdece patates makarna yiyebildim şükür geçti onlar ama her ay farklı sıkıntı cıkıyor ama buna da sükür bulantı ve kusmadan iyidir agrıya katlanabilirim