Annebsr ben de 21.haftayım şuan bikaç gündür inanılmaz başım ağrıyordu dün gece acile gittim tansiyonum yükselmiş o yüzden ağrıyormuş.doktorumla da görüştüm bikaç hafta tansiyon takibi yapmamız gerekiyor,gebelikte yüksek tansiyon bebek için tehlikeli dedi.bi tansiyonunuzu ölçtürün isterseniz