Hilalrumturk kesinlikle gerekli yengem sağdan soldan gerek yok bebeğe yazık vs diyenlere kulak asti yaptırmadı şekeri tavan yaptı hastanelik oldu gebelik boyu insülin kullandı ihmal etmeyin derim cok ciddi bir konu bu ani bebek ölümlerine bile sebep oluyor Allah korusun. Üstelik yengemin ailesinde kimsede şeker yoktu gebelik öncesi kendisinde de yoktu bianda oldu ne olduysa . 2 gebelik geçirdim ikisinde de yaptırdın.