bebeklerimveben_ Karın kaslarım acıyor sanırım yani karnım acıyor ağrımıyor yarın bi kontrole mi gitsem
annesininpisigi bebeklerimveben_ benim de karnım çok ağrıyor, maalesef ve sebebini de bilmiyorum. Ya karın geriniyordur ya da rahim büyüyordur diye tahmin etmekle kalıyorum. Ama bazen elimi karnıma bile değdiremiyorum o kadar hassaslaşıp ağrıyor
Canan_bgrck bebeklerimveben_ bendede oluyordu 11 haftalığım devam ediyor sancı gibi rahim genişliyor ondan olabilir
Fatnur38 10+3 benmde arada böyle batma oluyor smdi bişi yok sanki gaz sancısıydi smdi yok artık hissetmekte su evhamlar gitse