Sedalix Merhaba kızlar, emzirme sutyeni ve atleti şart mı sizce, benim göğüslerim küçük dolgusuz takamiyorum. Dolgulu emzirme sutyeni de sadece birkaç markada gördüm. Onlar da kullanışlı olur mu sizce, fikirlerinizi merak ediyorum. Teşekkür ederim.
Nskyhn aysima-nursima ya djjddj aynen çok doğru. Sedalix ben yarım atlet giyiyorum zaten ev sıcak oluyor başka atlet sütyen giymiyorum geçen bı emzirme sütyeni giydim önünü açana kadar bebe kudurdu. 😂😂 Diğeriyle pat açıp emziriyorum evde büyük rahatlık
Mrvtbn Sedalix E bebekte dolgulu emzirme sütyenleri mevcut fiyatları da gayet makul ben dolgusuz aldım çok rahat muhtemelen dolgulu da rahattır kumaşları yumuşaktı çünkü
aysima-nursima Gereksiz bence 2 doğum yaptım kullanmadım bile o an onu açmayı beklemiyo hop komple ahdhd
Sedalix DDEMIR4 aysima-nursima peki doğum yaptıktan sonra hastanede hemen giyiliyor mu sutyen ve atlet
DDEMIR4 Sedalix henuz dogum yapmadim o yuzden bilmiyorum :) ama dogum sonrasi hastanede ve evde giyinmek icin aldim atlet seklinde daha mantikli geldi bana sutyen yerine atlet giyinirim dedim surekli bi emzirme durumu olacagi icin karnim ve belimde kapali olur.
pinarsabrii Sedalix Pierre Cardin emzirme sütyeni aldım kaplı, çok rahat ve eminim çok büyük kolaylık. Sütyen takmadan dışarıda da rahatlıkla kullanılır
sinoli Sedalix Ben e-bebekten 2 tane emzirme sütyeni aldım kuplu emzirme atleti de giyiyorum 2 tane de ondan aldım ama normal atlette de değiştiriyorum. Klipsinden açmıyorum direk çıkartıp emziriyorsun zaten uğraşılmıyor çıkarmak oturtmakla ama yine de bulundur 1 veya 2 tane ☺️
Dudu20- Sedalix ben her ikisini de aldım ilk doğumumda hiç takamadım rahatsız etti beni bence çok önemli bişey değil
MaviDeranHazal Sedalix penti aldım ben trendyolda indirime girmişti biri kaplı biri kapsız. Benim de küçücük ucu da yok ama çok sarkmasın diye takayım dedim (normalde yarım atlet giyiyorum 🤣)
Sedalix MaviDeranHazal evet takmayınca da hoş durmuyor. Kaplı emzirme sutyeni almak mantıklı diye düşünmüştüm. Rahatlığından emin olamadım. Yorumlar yardımcı oldu ama sağolun :)
sacmalamakizim Sedalix Emzirme sütyeni daha pratik canım normal sütyenle zor olur tamamen acmiyorsun zaten.
MaviDeranHazal Sedalix yok yok çok rahat ama bedenini iyi ayarlamalısın ben normalde 80b kullanıyordum 90b tam oldu şimdi küçük müçük diyoruz da baya büyüyorlar tabi benim omuzlarım iri birazda ondan 😁
Elisam22 Sedalix benimde küçük canım e bebekten kaplı aldim sudyen emzirme akleti ilk kızımda vardi bir tane yani ikisindende kış ayında bence komple kaldırıp beli usutmektense aklet şart gibi geldi bana evimizde çok sıcak olmuyor