Bende oğlumu 42 haftalıkken normal doğum yaparak doğurdum. Hastaneye gittiğimde 4 cm açıklığım vardı sabah 8 gibi. Sonra akşam 5 falan oldu açılmam halâ aynıydı,suyum da gelmemişti. Doktorum suyumu patlattı ve bir anda açılmam önce 8 sonra 10 cm oldu az daha koridorda doğuracaktım. Bir de oğlumu doğuran ebe kurs veriyordu hastanede,o söylemişti bazı anneler korkudan veya stresten doğumlarını durduruyor açılmalarını durduruyor diye,o saat anladım neden öyle dediğini çünkü bende kendimi önce suyum gelecek sonra bebek doğacak diye şartlamıştım ve kendi doğumumu durdurmuştum. Sizde rahat olun gevşeyin, rahatlatıcı bir müzik açın güzel şeyler düşünün,bebeğinizi kucağınıza alacağınız anı düşünün