Cyd 6aylık kedi sahiplendim,çok küçük olduğu için aşı yaptıramadım ilk 15-20gün pire doluydu üstü ellerimle temizledim,daha gözleri açılmamıştı yaa dönüp arkamı gidecektim yada alıp sahiplenecektik,aşıları damlaları kontrollerini hiç aksatmadan götürüyoruz şimdi ve şu anda 4aylık ikizlere hamileyim,doktorumada danıştım bi sıkıntı yok dedi,hep bizimle artık,banada hala söylüyorlar bırakın verin diye ama duymuyorum ben,çocuklarımla birlikte büyüyüp gidicekler..