Kucuk_melegim Kizlar fitil kullandim 2 gün islak su gibi akintim oldu şuanda durmuş durumunda bebeğin suyu olsa durmazdi değilmi 2 günde? Bebeğim de gayet güzel hareket ediyor
Ebru_turk Kucuk_melegim ben daha bugün doktorum verdim kullanicam yeni bakalım artık bizde de aynısı olurmu.
Gulsengulsen Kucuk_melegim evet o akıntı oluyor ilk aylarda bende kullanmıştım zaten fitili kullanınca oluyor su gibi skıntı. Doktora sorduğumda su gelmez bu aylarda demişti
Kucuk_melegim Gulsengulsen 37 haftamdaym fitilden sonra 2 gün akıntı oldu şuanda durmuş durumda su olsa durmazdi herhalde
Gulsengulsen Kucuk_melegim muhtemelen fitil tetiklemiştir doktora bi danışın tabi yine de içiniz rahat eder.
Ebru_turk Kucuk_melegim bakalım artık ama ben dün gece kullandım da kasıklarımda bı ağrı var daha önce yoktu bir şey olmaz degilmi sende olmuşmuydu
Kucuk_melegim Gulsengulsen fitilden olduğuna eminim şuanda durdu çünkü ama doktorum yarinde olursa gel dedi bakalım
Zeynepx99 Kullandığınız fitilin ismi nedir acaba bende kullandım 3 gün arayla dedi ilkini aldım ama çok akıntım olmadı benim 🫠
Kucuk_melegim Zeynepx99 neguzel işte 😬 bende sulu akıntı yapti asiri asıri degil 3 damla kadar ve sümük gibi
Kucuk_melegim Zeynepx99 evet enfeksiyondan oluyor dedi ama devam ederse gel suyuna bakalım yazdi bugün