Sevo05 20 gün önce ikinci sezeryanimi oldum.ilki.e göre DHA kolay ve rahat geçti com şükür.ilk yürümeden çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı.sutum üçüncü gün anca geldi malesef,herkeste aynı olck diye bı şart yok… Toparlanması iyileşmesi ilkine göre DHA kolay ve çabuk oluyo diyebilirim tabi kişinin bunyesiyle de alakalı👍 şimdiden hayırlısı olsun sizin için de