SeherMertcanMehmed kontrole gitmiştim aslında. Devlet hastanesine. Suyu azalmış parmak ucu açıklık dedi yatış verdi. Ne olacak peki dedim. Suniyi deneriz dedi. Olacakları gördüm resmen. Suni verecekler, çatala çıkaracaklar, gelen bakacak giden bakacak, büyük ihtimal açıklık artmayacak. Giden su zaten yerine gelmez. Ya bebek kötüye gidecek ya ben güçsüz düşücem hadi sezeryana... Ben zaten devlet hastanesinde yapmayacaktım doğumumu. Kontrolleri devlette yaptiriyodum. Doğum yapacağım hastaneye gittim. Doktor da aynı benim soylediklerimi söyledi. Büyük olasılıkla sonu sezeryanla bitecek dedi. Bebeğimi tehlikeye atmaya değmezdi yani sezeryan oldum