4mevsim_1anne Kızlar benim gözüm astigmatli ve göz capim biri 180 biri 160 ayrı ayrı kutu almak istemiyorum göz çapı önemli mi lens alanlar yada optikciler bi yardımcı olurmusunuz çok sevinirim