Mrvsmt2502 Busbusu bu bebekten bebeğe değişir ama kakaolu çikolatalı şeyler benim bebeğimde aşırı gaz yapıyordu belirtmek isterim. Çok canınız çektiyse biraz yiyin bi şey olmaz yediklerinizin çok azı bebeğe geçiyor abartmadan tüketebilirsiniz