B_defne canım ilk dogumum normaldi 4 buçuk yaşında bir oğlum var. Öyle rahat öyle güzel bir süreç ki imkanın varsa bu duyguyu yasa. Doğurur doğurmaz o rahatlık, hemen ayağa kalkmak, kimseye muhtaç olmadan ağrısız sizisiz çok güzel bir duygu gerçekten. Bir aksilik yoksa kendini o zor ameliyata mecbur etme.