Besossi Kızlar bebek için doğum çantasına alt üst takım tulum vs ne konması gerek ? Bide tulumu sade mi giydiriyolar üşürmü ?
Rukiye24 Besossi 3 tane 5 li takım koydum biri ebeye verilecek kadife diğerleri penye, bi tane de tulum olarak koydum
Besossi Alt ust takım koyup zibin eldiven sapka olarak kendim takim yapsam 5 tane yeterli olur mu ki kizlar
Besossi Bide bebek icin bez ne kadar konulmali biberon emzik battaniye gibi neler cok lazim olur tecrubelerinize talibim 🥹