Seydalikaan Bende burada bekleyim 🤣 bugün itibari ile 36 haftaya girdim ve doktor bu hafta alırım diyodu tansiyon yüksekliğinden
Surprizzz2022 35+³ ye doğum yaptım çok şükür bir sknti olmadı kuveze grmedik kilonuz düşüktü ama önemli olan sağlıklı olmasydi . Kiloya pek takılmayın çok şükür o haftaya geldyseniz korkmayın sağlıkla gelsin bebisiniz 🤲