Öncelikle tüm serklajlı gebelere selamlar özellikle onlara iyi gelmesi için atıyorum bu postumu
36+6 da öğlen saat 2 civarı suyumun gelmesiyle başladı her şey ilk olarak sızıntı şeklinde sıcak bir su gibi geldi Tabi nolur nolmaz diye hastaneye gitme kararı almışım iyi ki de yapmışım çünkü sıta beklerken suyum yine sızıntı şeklinde gelmeye devam etti Muayneye alındığım esnada ultrasonda tamamen suyum gelmişti nst çekildiğinde herhangi bir sancı çıkmadı ama gel gelelim suyum geldiği için serklaj ipi alındı ve açıklığıma bakıldı 4 cm açılmayla yatışımı yaptılar kayıt işlemleri falan derken sıra geldi suni sancıya açıkçası kolay olduğunu söyleyemem gerçekten farklı bir ağrı ve acıymış sancılarım artınca ebem geldi ve açıklığa baktı bir kaç manevrasıyla açıklığımın 7 cm ulaştığını söyledi biraz daha sancı çektikten sonra vaktimizin geldiğini söyledi ve yatağımı doğuma uygun pozisyona getirdiler ıkın nefes al sakin ol derken yaklaşık 20 dk da doğumum gerçekleşti ve yavruma kavuştum Çok güzel ve farklı bir duyguydu benim için acılarımı hemen unuttum diyemem ama tüm yaşadığımın sıkıntıların değdiğine yemin edebilirim İll başta serklaj düşük korkusu eşimin yanında olmayışı son haftalarda kilo düşüklüğümüz derken zor bir süreçti ama her zaman onun bu dünyaya geleceğini düşünerek pozitif olarak buralara geldim tek tavsiyem psikolojik olarak güçlü olmak
En son olarak hikayemiz yeni başlıyor kızlarrrr