Kızlar bugün doktorum nts de bebeğimin hareketsiz olduğunu görünce bu tablo hiç hoşuma gitmiyor, bebeğin keyfi yerinde değil gibi görünüyor dedi. Bu durumda zorunlu sezeryana almam gerekiyor dedi. 4 cm açılmayla 2 haftadır sancısız bekliyorduk. Eğer cumaya kadar kendi sancım gelmezse suni sancıyla başlatmamız gerektiğini söyledi. Fakat hareketsiz olması bizi korkuttu bugün. Fakat muayeneden sonra gayet hareketli bebeğim. Çarşamba tekrar kontrolüm var. Sezeryan istemiyorum çünkü. Bu durumu yaşayan oldu mu? 40+2 oldum bu arada